Projektowanie jednostek pływających lub konstrukcji oceanotechnicznych wymaga szeregu specjalistycznych analiz i symulacji. Celem tych działań jest zapewnienie projektowanym obiektom założonych parametrów eksploatacyjnych oraz bezpiecznej pracy w zmiennych warunkach pogodowych na morzu.
Nasi specjaliści prowadzą eksperymentalne badania symulacyjne oddziaływania środowiska wodnego na statki, jachty, platformy offshore oraz szereg innych obiektów w skali modelowej. Oprócz eksperymentalnych badań modelowych wykonywane są obliczenia numeryczne.
Rezultaty tych badań są podstawą dla:
- prognozowania właściwości nautycznych, np. oporowo-napędowych, manewrowych statków, okrętów oraz innych obiektów pływających,
- optymalizacji kształtu kadłuba statku pod względem oporowym, napędowym, manewrowym i właściwości morskich,
- projektowania układów napędowych i sterowych statków,
- projektowania systemów pozycjonowania dynamicznego, systemów kotwicznych oraz szeregu innych urządzeń wykorzystywanych
w eksploatacji statków i obiektów offshore.
Ograniczanie ryzyka związanego z początkowym wyładowaniem, a następnie transportem i montażem konstrukcji i platform morskich wymaga dokładnych obliczeń i symulacji, aby chronić inwestycje poczynione w tych istotnych systemach konstrukcyjnych. Odpowiednie narzędzia do dokładnego analizowania i przewidywania sprawności hydrostatycznej i hydrodynamicznej umożliwiają niezawodny dostęp do ogólnych właściwości statycznych i dynamicznych przed montażem w terenie. Symulowanie podnoszenia i opuszczania konstrukcji morskich po wyprodukowaniu również zwiększa bezpieczeństwo i stabilność mechanicznych systemów załadunku w montowni. Korzystając z możliwości analizy hydrostatycznej i hydrodynamicznej, można bez obaw planować i symulować dostawę i uruchomienie.
Szczegółowa oferta znajduje się tutaj.
Zapoznaj się także z ofertą na stronie: www.yachtresearch.eu
lub skontaktuj się z nami: tel. 58 511 63 17, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.